آيشن آيشن ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

آيشن جون، دونيامين ايشيقلي،پارلاق آي، اولدوزو؛ آيشن

تولد 1 سالگی ات مبارک آیشن جون

1392/1/11 10:14
1,170 بازدید
اشتراک گذاری

تفلدتفلدتفلدت مبارک بیا شمع ها روفوت کن که صدسال زنده باشی.عمر بابا ،

 

جون مامان ناز بابا، سوز و ساز مامان، راز دل بابا جیگرکم روحم بلبل شیدای من

 

گلشن من جان من آیشن من دلبر طناز من؛

 

 

عزیزم هدیه من برات یه دنیا عشقه. عزیزم تولدت برام مثل بهشته.

 

 

تولدت مبارک گل پونه گل عزیز من یکی یه دونه  همه ترانه هام پیشکش

 

چشمات دلم میخوادفقط از تو بخونه. عزیزدل مامان وبابا دوست داریم عاشقانه.بوووووووووووووووووووووووس

 

 

 

  

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

آيشن جون
11 فروردین 92 11:10
سلام آيشن جونم تولدت مبارك الهي هميشه زير سايه ي خدا و بابا و مامانت به همه آرزوهات كه نه بلكه به همه ي شايستگيهات برسي چون گاهي آرزو هاي آدما كوچيكن و شايشتگيشون بسيار.يادت باشه من و تو هردومون بايد اصالت فرورديني بودنمون به اثبات برسونيم.در اين روز زيبا برات دلي پاك و افكاري روشن و سالم آرزومندم.دوستدارت عمه جون پريسا
مامان نیایش
11 فروردین 92 11:59
به به مبارکا باشه تولد گل دختری مبارکه ایشالا 100 ساله شی نه 120 ساله شی نه 120 سال کمه همیشه زنده باشی عززززیزززززم
مامان نیایش
11 فروردین 92 12:01
یه خصوصی هم داری
عمه جووووووووووووووون پريساااااااااااااااااااااااا
11 فروردین 92 12:18
و چ لطيف است حس آغازي دوباره و چ زيباست رسيدن دوباره به روز زيباي تنفس... و چ اندازه عجيب است، روز ابتداي بودن!! و چ اندازه شيرين است امروز روز ميلاد... روز تو... روزي كه تو آغاز شدي!!! ‏"تولدت مبارك"
عمه جون پريسا(زبان دل آقاجون خدا بيامرز و مامان جون)
11 فروردین 92 12:34
اي گل باغ زندگي،شكوفه زدنت در بهار زندگي همراه با بهار طبيعت،گويي جريان خون تازه اي بود در رگهايمان،اميدي بود بر قلبمان و نويدي بود بر روشني روزهاي آينده مان"تولدت مبارك"ادامه ي حياتمان
مامان حسین جون
11 فروردین 92 12:51
چه دعایی كنمت بهتر از این خنده ات از ته دل ، گریه ات از سر شوق ، روزگارت همه شاد ، سفره ات رنگارنگ و تنی سالم و شاد كه بخندی همه عمر. تولدت مبارک عزیزم
بهار مامانه برسام
11 فروردین 92 16:41
امشب چه ناز دانه گلی در چمن رسید

گویی بساط عیش مداوم به من رسید

نور ستاره ای در شب تولدش

انگار که فرشته ای از ازل رسید

تولد فرشته کوچکتان مبارک


مرسی مامی برسام جون.روی ماهشو بوی بوس کن خیلی
بهار مامانه برسام
11 فروردین 92 16:43
------------------------------() ------------------------------|| -------------------{*~*~*~*~*~*~*} ------------@@@@@@@@@@@@@@@ -------------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~} -----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ------{~*~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~} ------{~*~*~*~~ *~~*~~~~*~~*~~*~*} ------{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~*} -----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ HAPPY BIRTHDAY TO YOU
مامان سونیا
11 فروردین 92 17:14
'``````````✬ '✧ `✬
`````````` ♜=♜=♜
``````` ` {_♥_✿_♥_}
'``` ✩ `✫{=✰=✰==}✫ `✩
````♖.{♖___♖_♖___♖}.♖
```{==================}
```{✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿}
`` {===================}
``{_✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿_}

تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک


خیلی خیلی مرسی مامانی سونیاجون