آيشن آيشن ، تا این لحظه: 12 سال و 27 روز سن داره

آيشن جون، دونيامين ايشيقلي،پارلاق آي، اولدوزو؛ آيشن

خاطرات وعکسای سیزده بدر آیشن جون

1392/1/14 13:36
767 بازدید
اشتراک گذاری

 من آیشن جونم.امسال اولین سیزده بدر من بود. صبح سیزده بدر رفتیم گردش وپارک قوناخلار(مهمانان)

وکلی صفا کردیم.نمی دونین چه کیفی داشت بدو بدو . بابایی و عمو صفر(شوهرعمه جون)آتیش درست

کردن وبعدش مامانی و عمه جون ها و مامان جون(مامان بابایی)کبابا رو سیخ زدن وبابایی وعموصفر  کبابا

 وگوجه ها رو   رو آتیش پختندوآماده کردن وشروع به خوردن ناهار کردیم وای کبابا وای نمیدونین چه

خوشمزه بود(بابایی ومامانی ومامان جون وعمه جون ها دستتون درد نکنه)بعد ناهار کلی گردش وسرسره

 وتاب بازی وبدوبدو  تو چمن ها کردم.خلاصه جاتون سبز خیلی خوش گذشت اینم عکسامه که عمه جون

ازم گرفته.

 

 جیگر بابا، ناز مامان؛ چقدر ماه نشستی بعد کلی پیاده روی وبدو بدو تو چمن ها

تبسم ماه پری یون در گلستان سیزده بدر

نازنینم چه متفکرانه نگاه می کنی در میان گل وریحان

آیشن جون تو بغل عمه جونش به دور دست ها می نگرد

آیشن کوچولو در حال خوردن کباب سیزده بدر.نوش جونت عزیز دلم

کباب سیزده بدر وآیشن جون

نوش جون گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

لطیفه و طنز
14 فروردین 92 18:36
هروز با جدیدترین و خنده دار ترین جوک ها پذیرای حضور گرم شما هستیم ...
مامان حسین جون
15 فروردین 92 11:50
سلام عزیزم ایشالله همیشه به گردش و برات بهترین روزا رو آرزو میکنم


مي بوسمتون مرسي كه يادم بودين
مامان سونیا
15 فروردین 92 18:21
سلام انشاالله همیشه به گشت و گذار چه عکسای خوشگلی گذاشتید از آیشن جون روی ماهش رو ببوسید


ممنون.بوس سونيا.قدم رنجه كردين.مرسي
نرگس مامان باران
16 فروردین 92 19:25
سلام عزیزم سال نو مبارک دخمل من باران مظفری تو جشنواره نوروزی آتلیه سها شرکت کرده ممنون میشم اگه به وبلاگمون بیایی و به لینک مستقیم آتلیه بروید و امتیاز 5 رو بدهید مرسی سایت آتلیه
http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6



سلام امتياز 5 برا ناز دختر نازتون ثبت شد.راستي منم ميخوام عكس آيشن جون رو بذارم.