آيشن آيشن ، تا این لحظه: 12 سال و 28 روز سن داره

آيشن جون، دونيامين ايشيقلي،پارلاق آي، اولدوزو؛ آيشن

آيشن جون و خونه مادرجون(مامان مامان)و تماشاي تلويزيون

1392/1/26 0:47
1,330 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.من آيشن هستم.تماشاي تلويزيون رو خيلي دوست دارم بخصوص كنترل

 

تلويزيون رو دوست دارم باهاش بازي كنم وباتري هاشو در بيارم وكاراي

 

مهندسي كنم وبعدش سعي كنم باتري هاشو جاش بندازم.الان هم تو خونه

 

مادر جون نشستم وباخيال راحت تلويزيون مي بينم. نمي دونين چه كيفي داره

 

راحت لم بدي وتلويزيون ببيني.آخ جووووووووووووووووووووون.بوسماچماچماچماچماچ

 

آيشن جون و تلويزيون

 

آيشن جون وتماشاي تلويزيون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان بهداد
5 اردیبهشت 92 15:07
سلام عزیزم من مامان بهداد هستم چند روزپیش برام پیام گذاشتید ببخشید فرصت نشد جواب بدم . تولد کوچولوی نازتون مبارک . متشکرم که وبلاگ بهداد رو اد کردی . آیشن جان اینم یه بوس